WOOTSAPP
אוטומציות ושליחת עדכוני הזמנות בוואטסאפ
יש לך חנות איקומרס ואתה עדיין לא מעדכן את הלקוחות שלך בוואטסאפ לגבי ההזמנות שלהם?
אל תישארו מאחור ותתקדמו לעדכונים בוואטסאפ לגבי כל שלבי ההזמנה ולא תאמינו איך רמת השירות שלכם תעלה וכמות הבעיות ופניות אליכם תרד.
מה אתם הולכים לקבל...?
הודעות בוואטסאפ
הזמנה חדשה
בכל הזמנה חדשה תישלח הודעת וואטסאפ עם כל הפרטים הרלוונטיים ללקוח.
הזמנה נשלחה
לאחר שההזמנה מלוקטת וממתינה לאיסוף תישלח הודעה על כך ללקוח כולל מספר המעקב והחברת משלוחים שתבצע את המשלוח.
הזמנה מוכנה לאיסוף
במידה וההזמנה היא לאיסוף עצמי, לאחר שהיא תהיה מוכנה לאיסוף יישלח עדכון על כך כולל פרטי ההזמנה והפרטים לגבי הימים והשעות לאיסוף.
הזמנה הגיעה לנקודת החלוקה ומוכנה לאיסוף
לאחר שהזמנה מגיעה לנקודת החלוקה יישלח עדכון עם הפרטים ללקוח.
הזמנה סופקה / נמסרה (שליח עד הבית)
לאחר שהזמנה עם שליח עד הבית תסופק / תימסר ללקוח יישלח עדכון על כך בכדי לוודא שאכן קיבלו את ההזמנה, לוודא שהכל תקין ואין בעיות ובקשה להשארת פידבק/המלצה בגוגל/פייסבוק וכו'
בקשת פידבק / המלצה
שליחת הודעה עם בקשה להמלצה וקישור לפייסבוק / גוגל / או כל קישור אחר שמאפשר השארת המלצה.
נטישת עגלה
שליחת הודעה על נטישת עגלה על מנת להחזיר לקוחות שנטשו את תהליך הרכישה לפני שסיימו אותו.
אוטומציות
יצירת איש קשר אוטומטית בכל הזמנה חדשה
בכל הזמנה חדשה, יוקם איש קשר חדש באנשי הקשר של גוגל עם מספר ההזמנה בשם משפחה כך שבכל פניה של לקוחות אליכם תוכלו לדעת מראש על איזו הזמנה מדובר.
עדכון סטטוס הזמנה
סטטוס ההזמנה באתר יעודכן להושלם לאחר שההזמנה תסומן כממתינה לאיסוף של שליח או לאיסוף של לקוח במערכת של EHOUSE.
קבלת עדכון במייל או בווטסאפ כאשר יש בעיה בליקוט
שליחת עדכון במייל או בוואטסאפ לבעל החנות כאשר יש בעיה בליקוט והסטטוס הזמנה במערכת של EHOUSE הוא PICK ERROR.
שליחת הודעה לחברת המשלוחים כאשר יש תקלה במשלוח
כאשר מתקבל אימייל מ EHOUSE על תקלה במשלוח, תישלח אוטומטית הודעת וואטסאפ לחברת המשלוחים עם מספר המשלוח ומספר ההזמנה בכדי לקבל עדכון על הבעיה. ההודעות יישלחו בין 8 ל 16 בזמן הפעילות שלהם.
איך זה עובד...?
כל ההודעות יישלחו מהמספר וואטסאפ שלכם (חייב להשתמש באפליקציה של וואטסאפ ביזנס).
החיבור מתבצע בצורה פשוטה של הוספת מכשיר לרשימת המכשירים המקושרים שלכם.
ההודעות יישלחו 24/7 ללא תלות במחשב שחייב להיות מחובר או פעיל.
ניתן לשנות בכל שלב את ההודעות שיישלחו.
לאחר ההרשמה ותשלום תקבלו הסבר מפורט לגבי כל השלבים ותוכלו להעביר לנו את נוסח ההודעות השונות בצורה מסודרת.
ולמה זה כל כך חשוב?
שיפור שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות
לקוחות שמקבלים עדכונים שוטפים מרגישים ביטחון ואמינות לגבי החנות שלכם, מה שמגדיל את הסיכוי שהם יחזרו לרכוש שוב בעתיד.
חיסכון בזמן עבודה לצוות שלכם
פחות שאלות ותלונות על סטטוס הזמנות = יותר זמן פנוי לצוות לטפל במשימות אחרות שמקדמות את העסק.
אחוזי פתיחה מטורפים בוואטסאפ!
בעוד שמיילים זוכים בממוצע ל-20%-30% אחוזי פתיחה, הודעות בוואטסאפ מגיעות ל-90% ומעלה בתוך דקות ספורות! זה מבטיח שהלקוחות שלכם יקבלו את העדכונים בערוץ שהם משתמשים בו הכי הרבה.
הקטנת כמות הנטישות והחזרת לקוחות שאיבדו עניין
תזכורות על עגלות נטושות מגדילות את הסיכוי להשלמת רכישה וכזה נשלח לוואטסאפ עם אחוזי פתיחה גבוהים משמעותית מכל ערוץ אחר הסיכויים שלכם לשפר משמעותית את ההכנסות עולה.
תקשורת ישירה ומידית
לקוחות מקבלים עדכונים ישר לטלפון, בערוץ הכי נגיש ונוח עבורם. זה משפר את חוויית המשתמש ומאפשר לכם להיות תמיד "בכיס" של הלקוח.
שיפור המוניטין של החנות והמותג
חוויית שירות מעולה מביאה לביקורות טובות יותר ולהמלצות מפה לאוזן - הדרך הטובה ביותר להגדלת קהל הלקוחות.
הפחתת לחצים בימים עמוסים
במיוחד בתקופות של עומס, כמו חגים או סיילים גדולים, עדכונים אוטומטיים מפחיתים את העומס על שירות הלקוחות ומונעים תקלות.
התאמה אישית שמביאה ערך מוסף
שירות עדכונים מותאם אישית נותן ללקוחות תחושה שאתם באמת דואגים להם, ומספק חוויה ייחודית בהשוואה למתחרים.
כמה זה עולה...?
BROZE
עד 500 הודעות בחודש-
עד 500 הודעות בחודש
-
חיבור לוואטסאפ ביזנס
-
ללא התחייבות, ניתן לבטל בכל עת
SILVER
עד 1,000 הודעות בחודש-
עד 1,000 הודעות בחודש
-
חיבור לוואטסאפ ביזנס
-
ללא התחייבות, ניתן לבטל בכל עת
GOLD
עד 2,000 הודעות בחודש-
עד 2,000 הודעות בחודש
-
חיבור לוואטסאפ ביזנס
-
ללא התחייבות, ניתן לבטל בכל עת
שאלות?
וואטסאפ לא רשמי מתייחס לשירותים המוצעים על ידי ספקי צד שלישי, אשר אינם מאושרים רשמית על ידי מטא. שירותים אלה מבוססים בדרך כלל על ממשק וואטסאפ ווב (WhatsApp Web) ומאפשרים לעסקים לשלוח הודעות אוטומטיות ללא צורך באישור רשמי ממטא.
לחצו כאן בכדי לקרוא עוד על ההבדלים בין חיבור רשמי לחיבור לא רשמי.
וואטסאפ רשמי מתייחס לעבודה ישירה מול ממשק תכנות היישומים (API) של חברת מטא (פייסבוק), בעלת וואטסאפ. זוהי הדרך המאושרת והמומלצת על ידי וואטסאפ לעסקים המעוניינים לתקשר עם לקוחותיהם באמצעות הפלטפורמה.
לחצו כאן בכדי לקרוא עוד על ההבדלים בין חיבור רשמי לחיבור לא רשמי.
הסיכוי שהמספר ייחסם כאשר שולחים אך ורק הודעות עדכון על הזמנות באתר ללקוחות קיימים הוא מאד נמוך עד אפסי. כל עוד שומרים על הכללים ולא מנצלים את המערכת אין שום סיבה שהמספר ייחסם.
אנחנו נשלח לכם מדריך מפורט עם כל השלבים שצריך לבצע כולל טופס שבו תוכלו לכתוב לנו את הנוסח של ההודעות שתרצו שיישלחו ללקוחות.
כמובן. חשבונית מס תישלח אליכם לאחר כל תשלום במייל.
לא. אתם יכולים לבטל בכל זמן בפנייה אלינו במייל או בוואטסאפ.
למה טייגרמדיה?
טייגרמדיה מקדמת עסקים לשיא הטכנולוגיה עם פיתוחים ייחודיים Custom made המבוססים על שפות קוד וטכנולוגיות מהמובילות בעולם, החל מפיתוח אתרים וממשקים, אוטומציות, חנויות איקומרס ומסחר בהתאמה אישית.
לתחום פיתוח צ׳אטבוטים נחשף דרור בקרמן מייסד טייגרמדיה, לאחר קילומטראז׳ ארוך בענף אך בעיקר כאשר חווה בעצמו את הקושי במתן שירות לקוחות מהיר ואפקטיבי באחד מאתרי המכירות שלו כמו גם של לא מעט מהלקוחות, עד שהחליט לפתח צ׳אטבוט לוואטסאפ ולחסוך את העומס בשירות הלקוחות תוך שיפור רמת השירות כפי שניתן ללמוד מלמעלה מ – 2,000 ביקורות 5 כוכבים בגוגל.
דרור וצוות הפיתוח של טייגרמדיה לא מתפשרים על איכות ושירות, אנחנו מכירים היטב את עולם האוטומציה והצ’אטבוטים, ועושים הכל בכדי לשלב בין כולם ולפתח צ׳אטבוטים כמה שיותר אנושיים וידידותיים שיעניקו ללקוחות שלנו חוויה טכנולוגית חדשה.